Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Kellaway, Lauriston"'
Autor:
Kellaway, Lauriston Arthur
Bibliography: leaves 164-200.
This investigation examines certain aspects of the medial pontomedullary reticular formation (PMRF) microanatom y and neurotransmission and also the connections between the substantia nigra pars reticulata (SNr) and
This investigation examines certain aspects of the medial pontomedullary reticular formation (PMRF) microanatom y and neurotransmission and also the connections between the substantia nigra pars reticulata (SNr) and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/8366
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 2005 165(2):210-220
Voluntary running distance is negatively correlated with striatal dopamine release in untrained rats
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 2004 154(2):493-499
Autor:
Womersley, Jacqueline S.1 (AUTHOR) jacqueline.womersley@gmail.com, Kellaway, Lauriston A.1 (AUTHOR), Stein, Dan J.2 (AUTHOR), Gerhardt, Greg A.3 (AUTHOR), Russell, Vivienne A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Stress: The International Journal on the Biology of Stress. Jan2016, Vol. 19 Issue 1, p78-82. 5p.
Autor:
Womersley Jacqueline S, Hsieh Jennifer H, Kellaway Lauriston A, Gerhardt Greg A, Russell Vivienne A
Publikováno v:
Behavioral and Brain Functions, Vol 7, Iss 1, p 49 (2011)
Abstract Background Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is a developmental disorder characterised by symptoms of inattention, impulsivity and hyperactivity. The spontaneously hypertensive rat (SHR) is a well-characterised model of this di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d112edbb02f4522a41ec16d497a3c36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.