Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Kell, Alison M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kell, Alison M.1 (AUTHOR) amkell@salud.unm.edu, Hemann, Emily A.2 (AUTHOR), Turnbull, J. Bryan2 (AUTHOR), Gale, Michael2,3 (AUTHOR) amkell@salud.unm.edu
Publikováno v:
PLoS Pathogens. 4/24/2020, Vol. 16 Issue 4, p1-24. 24p.
Publikováno v:
In Virus Research April 2012 165(1):71-80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
RNA-binding protein isoforms ZAP-S and ZAP-L have distinct antiviral and immune resolution functions
Autor:
Schwerk, Johannes, Soveg, Frank W, Ryan, Andrew P, Thomas, Kerri R, Hatfield, Lauren D, Ozarkar, Snehal, Forero, Adriana, Kell, Alison M, Roby, Justin A, So, Lomon, Hyde, Jennifer L, Gale, Michael, Daugherty, Matthew D, Savan, Ram
Publikováno v:
Nature immunology, vol 20, iss 12
The initial response to viral infection is anticipatory, with host antiviral restriction factors and pathogen sensors constantly surveying the cell to rapidly mount an antiviral response through the synthesis and downstream activity of interferons. A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::07ab847cd98e9ebfc99493b674af5958
https://escholarship.org/uc/item/8p10p9xj
https://escholarship.org/uc/item/8p10p9xj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.