Zobrazeno 1 - 10
of 375
pro vyhledávání: '"Keles, H."'
Autor:
Keleş, H.
Publikováno v:
Journal of Scientific and Engineering Research, 2018, 5(1):102-105
In this study we follow a new framework for the theory that offers us, other than traditional, a new angle to observe and investigate some relations between finite sets, F-lattice L and their elements. The theory is based on the Fuzzy Linear Spaces (
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1802.04524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atalay Y, Bozkurt MF, Gonul Y, Cakmak O, Agacayak KS, Köse I, Hazman O, Keles H, Turamanlar O, Eroglu M
Publikováno v:
Drug Design, Development and Therapy, Vol 2015, Iss default, Pp 1973-1981 (2015)
Yusuf Atalay,1 Mehmet Fatih Bozkurt,2 Yucel Gonul,3 Omer Cakmak,4 Kamil Serkan Agacayak,5 Ibrahim Köse,6 Omer Hazman,7 Hikmet Keles,2 Ozan Turamanlar,3 Mehmet Eroglu8 1Department of Oral and Maxillofacial Surgery, Faculty of Dentistry, Afyon Kocatep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ff2c2a4d21d4788964d87aecbcc8595
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.