Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Keith F. Dufrane"'
Autor:
R. Bruce Matthews, Richard J. Herbst, G. Kocamustafaogullari, S. H. Chan, James M. Wu, Chun-Fa Chuang, N. Scott Cannon, Gary L. Wire, John O. Barner, Richard J. Guenther, Maxwell D. Freshley, Carl E. Crouthamel, William L. Kuhn, Richard D. Peters, Scott A. Simonson, Gerhard V. P. Watzel, Ingolf Auler, Keith F. Dufrane, Michael D. Naughton, G. Romeo, Amos Notea, Yitzhak Segal, Jean-Louis Campan, Gérard Pinard-Legry, Alain J. Vignes, Guy G. Loomis, Rex W. Shumway, Yuji Enokido, Sadamu Yamanouchi, Junji Komatsu, Toshiyuki Itaki, J. V. Sandberg, J. T. Routti, Ansar Parvez, Martin Becker, Enrico Lorenzini, Pier Giacomo Sola, Marco Spiga
Publikováno v:
Nuclear Technology. 63:1-7
Autor:
Keith F. Dufrane
Publikováno v:
12th Annual Conference on Composites and Advanced Ceramic Materials: Ceramic Engineering and Science Proceedings
In support of the efforts to apply ceramics to advanced heat engines, a study is being performed of the performance of ceramics at the ring/cylinder interface of advanced (low heat rejection) engines. The objective of the study, managed by the Oak Ri
Autor:
Michael D. Naughton, Keith F. Dufrane
Publikováno v:
Nuclear Technology. 63:102-109
Cobalt-60 has been identified as the principal isotope responsible for the buildup of radiation in light water reactors. The /sup 60/Co is produced from stable cobalt being released to the coolant and becoming activated to /sup 60/Co during residence
Autor:
Peter Andrew Gaydos, Keith F. Dufrane
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
In support of efforts to apply ceramics to advanced heat engines, a study was performed of the wear mechanisms of ceramics at the ring/cylinder interface. A laboratory apparatus was constructed to reproduce most of the conditions of an actual engine
Publikováno v:
SAE Technical Paper Series.
A Minimum Cooled Engine (MCE) has been successfully run for 250 hours at rated condition of 298 kW and 1900 rpm. This engine was all metallic without any coolant in the block and lower part of the heads. Ring/liner/lubricant system and thermal loadin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.