Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Keij, Brigitta"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Junge, Caroline *, Everaert, Emma, Porto, Lyan, Fikkert, Paula, de Klerk, Maartje, Keij, Brigitta, Benders, Titia
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development August 2020 60
Disentangling the Grammar of 3- to 6-Year-Old Dutch Children With a Developmental Language Disorder.
Autor:
Scheffer, Anouk1,2 a.scheffer@auris.nl, Keij, Brigitta1, Hakvoort, Britt1, Ottow, Esther1, Gerrits, Ellen2,3, Wijnen, Frank2
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Nov2022, Vol. 65 Issue 11, p4250-4267. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thordardottir, Elin, Topbaş, Seyhun, Argus, Reili, Blahova, Veronika, Bulut, Talat, Camilleri, Bernard, Castro, Ana, Czaplewska, Ewa, Dabašinskienė, Ineta, Daniela, Linda, Dulcic, Adinda, Esposito, Anna, Gheorghita, Daniela, Grech, Helen, Håkansson, Gisela, Jalali-Moghadam, Niloufar, Karpava, Sviatlana, Krivickaite-Leisiene, Egle, Laasonen, Marja, Law, James, Lyons, Rena, Novogrodsky, Rama, Pereira, Fatima, Ringblom, Sylvia Nieva Natasha, Rodríguez Ortiz, Isabel de los Reyes, Smolander, Sini, Stavrakaki, Stavroula, Tolonen, Anna Kaisa, Topbas, Seyhun, Vogindroukas, Ioannis, Zajdo, Krisztina, Zegan, Georgeta, Bachmura, Roksana, Dornstaude, Melanie, Kambanaros, Maria, Keij, Brigitta, Kement, Nurcan, Klatte, Inge, Kraljević, Jelena Kuvač, Kütt, Andra, Makausikiniene, Vilma, Matic, Ana, Nieva, Silvia, Novodgrodsky, Rama, Skubala, Katarzyna, Stankova, Margarita, Theodorou, Elena
Publikováno v:
Journal of Communication Disorders. 89:106057
Public awareness of language impairment in childhood (Developmental Language Disorder (DLD)) has been identified as an important determiner of research and clinical service delivery, yet studies directly assessing public awareness are lacking. This s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Linguistic Approaches to Bilingualism; 2012, Vol. 2 Issue 4, p379-403, 25p, 3 Illustrations, 13 Charts, 7 Graphs