Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Kehoe, Amelia"'
Autor:
Kehoe, Amelia
Background: The UK’s National Health Service (NHS) currently relies on overseas doctors to ensure effective healthcare delivery. However, concern has grown around their regulation and practice and there is a recognition of the need to support overs
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.709724
Autor:
Kehoe, Amelia1 (AUTHOR) millie.kehoe@hyms.ac.uks, Tiffin, Paul A.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Dec2023, Vol. 20 Issue 6, p1-3. 3p.
This scoping review will identify the types of evidence available regarding the physician associate role in mental health services (including learning disability and substance misuse services).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7011a1f437b5398c5a4f4fbc7c04c6da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kehoe, Amelia1 amelia.kehoe@newcastle.ac.uk, Metcalf, Jane2, Carter, Madeline1, McLachlan, John C.3, Forrest, Simon3, Illing, Jan1
Publikováno v:
Clinical Teacher. Oct2018, Vol. 15 Issue 5, p361-365. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kehoe, Amelia, Crampton, Paul, Buchanan, John, Tiffin, Paul, Balogun-Katung, Abisola, Morgan, Jess, Finn, Gabrielle
Publikováno v:
Medical Science Educator; Apr2022, Vol. 32 Issue 2, p503-509, 7p