Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Kehal, Mounir"'
Autor:
El Alfy, Shahira, Kehal, Mounir
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2024, Vol. 41, Issue 3, pp. 280-303.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-06-2023-0102
Autor:
Kehal, Mounir
Attempts to manage knowledge of innovative organizations may prove to be complex, as such is assumed to be one of the main variables whilst a distinguishing factor of such organizations to survive within a marketplace. As their main asset is the Know
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.507105
Autor:
Kehal, Mounir, Zhang, Zuopeng (Justin)
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2018, Vol. 38, Issue 1, pp. 221-231.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-12-2017-0259
Autor:
Kehal, Mounir
Publikováno v:
Journal of Economic and Administrative Sciences, 2019, Vol. 36, Issue 1, pp. 82-96.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEAS-06-2018-0066
Autor:
Kehal, Mounir
Publikováno v:
Information Discovery and Delivery, 2019, Vol. 47, Issue 1, pp. 1-1.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IDD-02-2019-071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Higher Education and Professional Development ISBN: 9781522559368
The chapter contributes to establishing a pedagogical framework for the implementation of e-assessment based on learning outcomes. The authors of this work have developed a model for the alignment of intended LOs with e-assessment derived from the co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::abe84c1129fb375b49f7e2dca25c549b
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5936-8
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5936-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Business Performance Management; 2020, Vol. 21 Issue: 4 p477-503, 27p