Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Keenan, Andrew"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keenan, Andrew
This thesis examines the discourse of the information age and its influence on information literacy and social networking websites. The information age proposes that society has been dramatically changed by the recent advancements of information and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10048/855
Autor:
Keenan, Andrew.
Thesis (M.A.)--University of Alberta, 2010. Thesis (M.LS.)--University of Alberta, 2010.
Title from pdf file main screen (viewed on January 12, 2010). "Spring 2010." A thesis submitted to the Faculty of Graduate Studies and Research in partial f
Title from pdf file main screen (viewed on January 12, 2010). "Spring 2010." A thesis submitted to the Faculty of Graduate Studies and Research in partial f
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10048/855
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandrina de Finney, Sarah Wright Cardinal, Morgan Mowatt, Nick XEMŦOLTW̱ Claxton, Danielle Alphonse, Tracy Underwood, Leanne Kelly, Keenan Andrew
Publikováno v:
International Journal of Child, Youth & Family Studies, Vol 11, Iss 3 (2020)
In this paper, Part 2 of a two-paper series, we extend our learning on land- and water-based pedagogies from Part 1 to outline broader debates about upholding resurgence in frontline practice with Indigenous children, youth, and families. This articl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34433547af744716a382d1df964cac34
Autor:
Keenan, Andrew, Shiri, Ali
Publikováno v:
Library Review, 2009, Vol. 58, Issue 6, pp. 438-450.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00242530910969794
Autor:
Nick Xemŧoltw̱ Claxton, Sandrina de Finney, Leanne M. Kelly, Keenan Andrew, Morgan Mowatt, Tracy Underwood, Danielle Alphonse, Sarah Wright Cardinal
Publikováno v:
International Journal of Child, Youth and Family Studies. 11:34-55
In this paper, Part 2 of a two-paper series, we extend our learning on land- and water-based pedagogies from Part 1 to outline broader debates about upholding resurgence in frontline practice with Indigenous children, youth, and families. This articl
Autor:
Keenan Andrew, Kathryn McLeod, Amber Lewis, Sandrina de Finney, Michaela Louis, Pawa Haiyupis, Gabby Lewis, Shezell-Rae Sam, Chantal Adams
Publikováno v:
Girlhood Studies. 12:80-98
“Sisters Rising” is an Indigenous-led research project that centers the gender knowledge of Indigenous youth and communities. In this article, members of “Sisters Rising” build on the notion of kinscapes to propose renegade stewardship as a g
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.