Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Keefe, Carole"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 4, Iss 1, p 8 (2004)
Abstract Background It is not clear that teaching specific history taking, physical examination and patient teaching techniques to medical students results in durable behavioural changes. We used a quasi-experimental design that approximated a random
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e466402e96d744eda749502495a3dd70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Solomon, David J., Laird-Fick, Heather S., Keefe, Carole W., Thompson, Margaret E., Noel, Mary Margaret
Publikováno v:
BMC Medical Education; 2004, Vol. 4, p8-6, 6p, 3 Charts
Publikováno v:
Medical Education. Nov2004, Vol. 38 Issue 11, p1192-1193. 2p.
Autor:
Keefe, Carole W (AUTHOR), Goold, Susan D (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Nov2004, Vol. 38 Issue 11, p1196-1196. 1p.
Publikováno v:
American Journal of Public Health; Nov86, Vol. 76 Issue 11, p1362-1363, 2p
Autor:
Cawley, James F., Combs, Glen E., Weiner, Jonathan P., Steinwachs, Donald M., Williamson, John W., Humble, Charles G., Samet, Jonathan M., Ruiz, Jorge, Kleinman, Joel C., Zemach, Rita, Pernick, Martin S., Murray, Dennis L., Cleveland, Ronald P., Keefe, Carole, Block, Alan B., Snider Jr., Dixie E.
Publikováno v:
American Journal of Public Health; Nov86, Vol. 76 Issue 11, p1360-1360, 1p
Autor:
Keefe CW; Michigan State University, College of Human Medicine, East Lansing 48824, USA., Thompson ME, Noel MM
Publikováno v:
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges [Acad Med] 2002 Nov; Vol. 77 (11), pp. 1160-1.