Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Kebede Sosena"'
Publikováno v:
Human Resources for Health, Vol 8, Iss 1, p 17 (2010)
Abstract Introduction Capacity-building programs are vital for healthcare workforce development in low- and middle-income countries. In addition to increasing human capital, participation in such programs may lead to new professional networks and acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b096475e940c4297a6b415f7d9e4a9fa
Autor:
WEBSTER, TASHONNA R., MANTOPOULOS, JEANNE, JACKSON, ELIZABETH, COLE-LEWIS, HEATHER, KIDANE, LILLIAN, KEBEDE, SOSENA, ABEBE, YIGEREMU, LAWSON, RUTH, BRADLEY, ELIZABETH H.
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2011 Jun 01. 23(3), 258-268.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45127613
Autor:
KEBEDE, SOSENA, ABEBE, YIGEREMU, WOLDE, MIRKUZIE, BEKELE, BIFTU, MANTOPOULOS, JEANNIE, BRADLEY, ELIZABETH H.
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2010 Feb 01. 22(1), 39-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45127493
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kebede, Sosena1,2 (AUTHOR), Mantopoulos, Jeannie1 (AUTHOR), Ramanadhan, Shoba1 (AUTHOR), Cherlin, Emily1 (AUTHOR), Gebeyehu, Mahlet3 (AUTHOR), Lawson, Ruth4 (AUTHOR), Bradley, ElizabethH.1 (AUTHOR) elizabeth.bradley@yale.edu
Publikováno v:
Global Public Health. Feb2012, Vol. 7 Issue 2, p164-174. 11p. 3 Charts.
Autor:
Ramanadhan, Shoba1 shobaramanadhan@dfci.harvard.edu, Kebede, Sosena2, Mantopoulos, Jeannie2, Bradley, Elizabeth H.2
Publikováno v:
Human Resources for Health. 2010, Vol. 8, p17-27. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.