Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Kebaetse, Masego B."'
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2022, Vol. 123, Issue 3/4, pp. 199-213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-09-2021-0077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kadimo, Khutsafalo, Kebaetse, Masego B., Ketshogileng, Dineo, Seru, Lovie Edwin, Sebina, Kagiso B., Kovarik, Carrie, Balotlegi, Kutlo
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics November 2018 119:94-102
Autor:
Witt, Rachel E., Kebaetse, Masego B., Holmes, John H., Ryan, Littman-Quinn, Ketshogileng, Dineo, Antwi, Cynthia, Kovarik, Carrie, Nkomazana, Oathokwa
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics April 2016 88:71-77
Autor:
Kebaetse, Masego B., Conteh, Brigid, Kebaetse, Maikutlo, Mokone, Gaonyadiwe George, Nkomazana, Oathokwa, Mogodi, Mpho S., Wright, John, Falama, Rosemary, Winston, Kalman
Publikováno v:
Medical Science Educator; Jun2023, Vol. 33 Issue 3, p755-765, 11p
Autor:
Kebaetse, Masego B.1 masego.kebaetse@mopipi.ub.bw, Kebaetse, Maikutlo2, Mokone, Gaonyadiwe G.2, Nkomazana, Oathokwa3, Mogodi, Mpho1, Wright, John2, Falama, Rosemary4, Park, Elizabeth5
Publikováno v:
Medical Education. Mar2018, Vol. 52 Issue 3, p263-273. 11p. 2 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Novel Education Modules Addressing the Underrepresentation of Skin of Color in Dermatology Training.
Autor:
Slaught, Christa, Madu, Pamela, Chang, Aileen Y., Williams, Victoria L., Kebaetse, Masego B., Nkomazana, Oathokwa, Molefe-Baikai, Onkabetse Julia, Bekele, Negussie A., Omech, Bernard, Kellman, Philip J., Krasne, Sally, Kovarik, Carrie L.
Publikováno v:
Journal of Cutaneous Medicine & Surgery; Jan2022, Vol. 26 Issue 1, p17-24, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information and Learning Science; December 2021, Vol. 123 Issue: 3-4 p199-213, 15p