Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Keazer, Lindsay"'
Autor:
Keazer, Lindsay M.1 keazerl@sacredheart.edu
Publikováno v:
Theory Into Practice. Winter2023, Vol. 62 Issue 1, p50-61. 12p. 1 Chart.
Autor:
Lili Zhou, Sapkota, Bima, Max, Brooke, Newton, Jill, Hyunyi Jung, Keazer, Lindsay M., McKee, Ricki Geller
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2024, p421-425, 5p
Autor:
Lili Zhou, Max, Brooke, Sapkota, Bima, Newton, Jill, McKee, Ricki Geller, Hyunyi Jung, Keazer, Lindsay M.
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2023, p49-53, 5p
Autor:
Keazer, Lindsay, Phaiah, Jennifer
Publikováno v:
Investigations in Mathematics Learning; 2023, Vol. 15 Issue 2, p135-148, 14p
Autor:
Nolan, Kathleen, Keazer, Lindsay
Publikováno v:
CERME 11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7307a406db02d699c4db0433968ba371
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02422586/file/TWG18_42.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02422586/file/TWG18_42.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keazer, Lindsay M., Maher, Eryn M.
Publikováno v:
Networks: An Online Journal for Teacher Research; 2021, Vol. 23 Issue 1, p1-21, 22p
Autor:
Keazer, Lindsay, Jung, Hyunyi
Publikováno v:
School Science & Mathematics; Feb2020, Vol. 120 Issue 2, p79-89, 11p
Autor:
Stehr, Eryn M., Keazer, Lindsay M.
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/14/2019, p1131-1135, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.