Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Keating, Connor Tom"'
Autor:
Keating, Connor Tom1 (AUTHOR) CXK655@bham.ac.uk, Hickman, Lydia1 (AUTHOR), Geelhand, Philippine2 (AUTHOR), Takahashi, Toru3 (AUTHOR), Leung, Joan4 (AUTHOR), Monk, Ruth5 (AUTHOR), Schuster, Bianca1,6 (AUTHOR), Rybicki, Alicia1 (AUTHOR), Girolamo, Teresa Marie7 (AUTHOR), Clin, Elise2 (AUTHOR), Papastamou, Fanny2 (AUTHOR), Belenger, Marie2 (AUTHOR), Eigsti, Inge-Marie8 (AUTHOR), Cook, Jennifer Louise1 (AUTHOR), Kosaka, Hirotaka9 (AUTHOR), Osu, Rieko3 (AUTHOR), Okamoto, Yuko10 (AUTHOR), Sowden-Carvalho, Sophie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/20/2024, Vol. 19 Issue 3, p1-32. 32p.
Autor:
Keating, Connor Tom1 (AUTHOR) cxk655@bham.ac.uk, Cook, Jennifer Louise1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 12/6/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-18. 18p.
Publikováno v:
In Psychiatric Clinics of North America March 2021 44(1):125-139
Publikováno v:
In Child and Adolescent Psychiatric Clinics of North America July 2020 29(3):557-571
Autor:
Keating, Connor Tom, Cook, Jennifer
Publikováno v:
The Cognitive Psychology Bulletin. 1:47-50
The study of visual representations of emotion - the way facial expressions look in the “mind’s eye” – is a burgeoning field. However, to date, studies have not yet investigated accompanying features, such as the precision or differentiation,
Autor:
Keating, Connor Tom1 (AUTHOR) CXK655@bham.ac.uk, Hickman, Lydia1 (AUTHOR), Geelhand, Philippine2 (AUTHOR), Takahashi, Toru3 (AUTHOR), Leung, Joan4 (AUTHOR), Schuster, Bianca1 (AUTHOR), Rybicki, Alicia1 (AUTHOR), Girolamo, Teresa Marie5 (AUTHOR), Clin, Elise2 (AUTHOR), Papastamou, Fanny2 (AUTHOR), Belenger, Marie2 (AUTHOR), Eigsti, Inge-Marie5 (AUTHOR), Cook, Jennifer Louise1 (AUTHOR), Kosaka, Hirotaka6 (AUTHOR), Osu, Rieko3 (AUTHOR), Okamoto, Yuko7 (AUTHOR), Sowden, Sophie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/30/2021, Vol. 16 Issue 12, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.