Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"Kazama, Futaba"'
Publikováno v:
In Journal of Water Process Engineering October 2023 55
Autor:
Sadhana Shrestha, Salina Shrestha, Yuri Ito, Yuka Kobayashi, Kei Nishida, Kazama Futaba, Rabin Malla
Publikováno v:
Journal of Water, Sanitation and Hygiene for Development, Vol 12, Iss 1, Pp 41-51 (2022)
Menstrual management (MM) facilities in schools are neglected in low- and middle-income countries. We examined the existing MM facilities, identified the deficient, and collected students' ideas in peri-urban schools of Nepal. The schools had basic M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d77fd6103f24f7c992232fd8e10d7a4
Autor:
Sadhana Shrestha, Yoko Aihara, Arun P. Bhattarai, Niranjan Bista, Naoki Kondo, Kazama Futaba, Kei Nishida, Junko Shindo
Publikováno v:
SSM: Population Health, Vol 6, Iss , Pp 276-285 (2018)
A composite metric assessing water security’s physical dimension at the micro/ community level is lacking but is essential for setting priorities for program and policy implementations. We prepared an objective index (OI) of water security to measu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9cf80d947204cf7a653f4b724fb4acb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sadhana Shrestha, Kei Nishida, Yuka Kobayashi, Rabin Malla, Yuri Ito, Kazama Futaba, Salina Shrestha
Publikováno v:
Journal of Water, Sanitation and Hygiene for Development. 12:41-51
Menstrual management (MM) facilities in schools are neglected in low- and middle-income countries. We examined the existing MM facilities, identified the deficient, and collected students' ideas in peri-urban schools of Nepal. The schools had basic M
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Climate Research, 2012 Jan 01. 54(2), 167-179.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24895231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.