Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Kazak, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
To investigate middle school mathematics teachers' pedagogical content knowledge (PCK) with regard to statistical reasoning, an interview protocol was developed and used with nine teachers. This paper focuses on one of the problems in this interview
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::53bd384f0df9021936a8595655ee81d1
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/16221
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/16221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We argue that dialogic theory, inspired by the Russian scholar Mikhail Bakhtin, has a distinct contribution to the analysis of the genesis of understanding in the mathematics classroom. We begin by contrasting dialogic theory to other leading theoret
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::147cdfba5bd6894871c4c6ed2300bde9
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22281
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22281
Autor:
Kazak, S
This paper focuses on a task design that is aimed at eliciting young students' reasoning about uncertainty as it relates to their personal degree of confidence through a Bayesian inspired informal inferential reasoning about chance games. This Bayesi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::757736524f0e12beab8a547e17d1a311
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/15286
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/15286
In this paper, we explore the relationship between scaffolding, dialogue, and conceptual breakthroughs, using data from a design-based research study that focuses on the development of understanding of probability in 10-12 year old students. The aim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::663e8ca5145087a2a4f17582cceb1510
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22248
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/22248
Autor:
Yakovenko, R., Kazak, S.
Стаття розкриває принципи побудови, структуру та протиріччя в системі функціонування комерційних банків на сучасному етапі. The article reveals
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3744::981541b36a6f20d4d6528d8b223029ed
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/7673
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/7673
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yakovenko, R., Kazak, S.
У тезах проведено оцінку діяльності комерційних банків як з боку їх прибутковості, так і за оцінкою суспільної ефективності, тобто визн
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3744::6e92e079864ebdf8e19f7ae604363712
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/7678
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/7678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.