Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Kayhan, F"'
In this letter, we study the optimal solution of the multiuser symbol-level precoding (SLP) for minimization of the total transmit power under given signal-to-interference-plus-noise ratio (SINR) constraints. Adopting the distance preserving construc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.10619
In this paper, we address the symbol level precoding (SLP) design problem under max-min SINR criterion in the downlink of multiuser multiple-input single-output (MISO) channels. First, we show that the distance preserving constructive interference re
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1803.06871
Publikováno v:
IEEE International Symposium on Information Theory (ISIT07); 2007. p. 1891-5
A key idea in coding for the broadcast channel (BC) is binning, in which the transmitter encode information by selecting a codeword from an appropriate bin (the messages are thus the bin indexes). This selection is normally done by solving an appropr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0705.0423
Publikováno v:
International Journal of Environmental Science and Technology; 20240101, Issue: Preprints p1-16, 16p
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 349-355 (2016)
Fatih Kayhan,1 Adem Küçük,2 Yılmaz Satan,3 Erdem İlgün,4 Şevket Arslan,5 Faik İlik6 1Department of Psychiatry, Faculty of Medicine, Selçuk University, 2Department of Rheumatology, Faculty of Medicine, Necmettin Erbakan University, 3Departmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2c18fc55aaf4117be2dcc3294fc5ff3
Publikováno v:
International Journal of COPD, Vol 2015, Iss Issue 1, Pp 2087-2094 (2015)
Harun Karamanli,1 Faik Ilik,2 Fatih Kayhan,3 Ahmet Cemal Pazarli4 1Department of Pulmonology, 2Department of Neurology, ³Department of Psychiatry, Faculty of Medicine, Mevlana University, Konya, Turkey; 4Department of Pulmonology, Elbistan State Hos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9322b6d3654495191f3c668bd6f5047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.