Zobrazeno 1 - 10
of 732
pro vyhledávání: '"Kayama, M."'
Autor:
Nagaoka, H., Kayama, M.
Publikováno v:
月サイエンスブック 第一部. :67-75
Autor:
Kayama, M.
Publikováno v:
月サイエンスブック 第一部. :42-47
Publikováno v:
In Journal of Luminescence 2012 132(4):1041-1047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Andersson, B. & Johansson, B. & Carlsson, S. & Barry, C. & Lang, M. & Linger, H. & Schneider, C. (Eds.). (2018). Proceedings of the 27th International Conference on Information Systems Development (ISD2018), Education Track, Lund, Sweden, August 22-24, 2018. : Association for Information Systems, pp. 6
Data-intensive analysis of massive open online courses (MOOCs) is popular. Researchers have been proposing various parameters conducive to analysis and prediction of student behaviour and outcomes in MOOCs, as well as different methods to analyse and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::208d8940d7ed71b194c5b25474fcbbe9
https://aisel.aisnet.org/isd2014/proceedings2018/Education/6/
https://aisel.aisnet.org/isd2014/proceedings2018/Education/6/