Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Kayacan, Yıldırım"'
Autor:
Kayacan, Yildirim a, ⁎, Ghojebeigloo, Babak Elmi a, Çerit, Günay a, Kocacan, Süleyman Emre b, Ayyıldız, Mustafa b
Publikováno v:
In Epilepsy & Behavior November 2020 112
Publikováno v:
In Nutrition July-August 2019 63-64:114-119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Istanbul Faculty of Medicine / İstanbul Tıp Fakültesi Dergisi. 2021, Vol. 84 Issue 3, p311-317. 7p.
Publikováno v:
Bezmialem Science. 2021 Supplement, Vol. 9, p4-8. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tam Metin / Full Text ESCI WOS:000689182700001 The aim of the study was to determine whether the R-ratio could be an indicator in COVID-19 patients.Material and Method: Alkaline phosphatase (ALP) and alanine aminotransferase (ALT) were measured in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9773::01e7a488c5024b5029e108167e7ac154
https://doi.org/10.26650/IUITFD.2021.824074
https://doi.org/10.26650/IUITFD.2021.824074
Tam Metin / Full Text ESCI WOS:000616392300006 The purpose of this study is to examine the levels ofC-reactive protein (CRP) and D-dimer by age and gender in thepandemic caused by the new coronavirus.Methods: Coronavirus disease-19 (COVID-19) diagnos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9773::6d8ef3c8ef5a71803627d80980a559b2
https://hdl.handle.net/20.500.12712/33252
https://hdl.handle.net/20.500.12712/33252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.