Zobrazeno 1 - 10
of 252
pro vyhledávání: '"Kayacan, E"'
Autor:
Passalis, N., Pedrazzi, S., Babuska, R., Burgard, W., Dias, D., Ferro, F., Gabbouj, M., Green, O., Iosifidis, A., Kayacan, E., Kober, J., Michel, O., Nikolaidis, N., Nousi, P., Pieters, R., Tzelepi, M., Valada, A., Tefas, A.
Existing Deep Learning (DL) frameworks typically do not provide ready-to-use solutions for robotics, where very specific learning, reasoning, and embodiment problems exist. Their relatively steep learning curve and the different methodologies employe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.00403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Electronics in Agriculture October 2013 98:25-33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kayacan, E, Sarabakha, A, Coupland, S, John, R & Khanesar, M A 2018, ' Type-2 fuzzy elliptic membership functions for modeling uncertainty ', Engineering Applications of Artificial Intelligence, vol. 70, pp. 170-183 . https://doi.org/10.1016/j.engappai.2018.02.004
Whereas type-1 and type-2 membership functions (MFs) are the core of any fuzzy logic system, there are no performance criteria available to evaluate the goodness or correctness of the fuzzy MFs. In this paper, we make extensive analysis in terms of t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fd3ec5ae47b9d7f76f48f7379115928
https://hdl.handle.net/10356/139696
https://hdl.handle.net/10356/139696
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.