Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"Kaya V"'
Publikováno v:
International Medical Case Reports Journal, Vol Volume 15, Pp 343-348 (2022)
Ahmed Adam Osman,1 Ahmed Omar Abdi,2 Ismail Mohamud Abdullahi,3 Mehmet Tahtabasi,4 Veysel Kaya5 1Department of Radiology, University of Health Sciences-Somalia Turkey Recep Tayyip Erdogan Education and Research Hospital, Mogadishu, Somalia; 2Departme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d699bcc5c60498db50af0009360a70e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Derin öğrenme, makine öğrenmesinin bir alt çalışma alanı olup son yıllarda oldukça popüler hale gelmiştir. Derin öğrenme gerçek hayatta karşılaşılan problemlerde oldukça geniş bir uygulama alanına sahiptir. Özellikle çözümü
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c3ee5853034b5f7361b45ecc8d9d3028
https://hdl.handle.net/20.500.12432/4091
https://hdl.handle.net/20.500.12432/4091
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 17, Iss 2 (2023)
Librarians within a newly combined, multi-campus research and instruction department undertook a large-scale peer review of their online instruction program and materials. This collaborative assessment project sought to unite three library department
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9754fac9db54a42a23288fc0d1d8ae3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.