Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Kawata, Manabu"'
Autor:
Yamagami, Ryota, Inui, Hiroshi, Jo, Taisuke, Kawata, Manabu, Taketomi, Shuji, Kono, Kenichi, Kawaguchi, Kohei, Sameshima, Shin, Kage, Tomofumi, Matsui, Hiroki, Fushimi, Kiyohide, Yasunaga, Hideo, Tanaka, Sakae
Publikováno v:
In The Knee January 2021 28:124-130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kawata, Manabu, Sasabuchi, Yusuke, Inui, Hiroshi, Taketomi, Shuji, Matsui, Hiroki, Fushimi, Kiyohide, Chikuda, Hirotaka, Yasunaga, Hideo, Tanaka, Sakae
Publikováno v:
In The Knee October 2017 24(5):1198-1205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ong, Yew Lee Marcruz1 (AUTHOR) marcruzong1614@gmail.com, Kawata, Manabu2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Sep2023, p1-17. 17p. 9 Illustrations.
Autor:
Sugita, Shurei, Hosaka, Yoko, Okada, Keita, Mori, Daisuke, Yano, Fumiko, Kobayashi, Hiroshi, Taniguchi, Yuki, Mori, Yoshifumi, Okuma, Tomotake, Chang, Song Ho, Kawata, Manabu, Taketomi, Shuji, Chikuda, Hirotaka, Akiyama, Haruhiko, Kageyama, Ryoichiro, Chung, Ung-il, Tanaka, Sakae, Kawaguchi, Hiroshi, Ohba, Shinsuke, Saito, Taku
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Mar 01. 112(10), 3080-3085.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26461769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. 30:766-780
It has become increasingly clear that the early use of decomposition for addition is associated with later mathematical achievement. This study examined how younger children execute a base-10 decom...