Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Kavanagh, Emma J."'
Publikováno v:
International Journal of Sport Communication; Sep2023, Vol. 16 Issue 3, p274-281, 8p
Autor:
Kavanagh, Emma J.
This study provides a unique insight into the impact and experience of maltreatment in elite adult sport, which to date has had limited consideration within the sporting literature. The evidence suggests that elite adult athletes can experience maltr
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.629750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Society of Sports Psychology conference
Student athletes are exposed to many stressors across their university career and must juggle academic study and athletic pursuits. One simple and accessible relaxation technique is slow paced breathing (SPB). SPB is recognised as an effective stress
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3c9db4ea8a50d67a595cf3be241b0c05
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Digital technologies have become an essential component in the navigation of everyday tasks and activities. In the midst of a technological zeitgeist, our ‘real’ lives have become intimately entangled with new media and ‘virtual’ environments
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4fd122b7bbbcb399ddfce0edee0e8c8e
Student athletes experience multiple stressors relating to both their sporting and academic 25 commitments. Individual differences play a significant role in how well student athletes cope 26 with the demands they face. When assessing individual diff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c7ae3e324a47231b2b5450c99d3203f7
https://eprints.bournemouth.ac.uk/32233/7/fpsyg-10-01083.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/32233/7/fpsyg-10-01083.pdf
Publikováno v:
16th International Congress of Equine Facilitated Programmes
Background and statement of problem: There is now an accumulation of evidence of the vital contribution that emotion makes to learning. Within this broad advance in understanding is a growing body of research emphasising the embodied nature of this e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b70511d2f3b62d1523eac567cbd4f13f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.