Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Kavak, Bahtişen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2009 Aug 01. 88(1), 115-135.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40294987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kavak, Bahtişen1 (AUTHOR) bahtisenkavak@yahoo.com, Demirsoy, Canan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Service Industries Journal. Aug2009, Vol. 29 Issue 8, p1037-1051. 15p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Kavak, Bahtişen
ÖZET Çalışmanın amacı, hizmetin nasıl konumlandınlacağına analitik bir yaklaşım getirebilmek ve bu yaklaşımın veri elde edilebilir aşamalarını ticari bankacılık açısından ampirik olarak değerlendirmektir. Dolayısıyla, ilk ö
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::50fe356b76e629e89f906b0e5f67a821
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/471568
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/471568
Autor:
Kavak, Bahtişen
ÖZET Çalışmanın amacı, literatürden elde edilen bulgulardan hareketle, Ürün Yaşam Eğrisi'nin kavramsallaştırılmasında, onun bir pazarlama stratejisi aracı olarak kullanılmasını sağlayacak bir yaklaşım getirmek ve bu yaklaşımı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::f779ad86e9345817ac7ab4571adc9630
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/472385
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/472385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Şenli, Hasan Teyfik
Bu çalışmanın amacı, ait olmanın ve konukseverliğin araç ortak kullanımı katılım niyetine etkisini Türkiye ve ABD tüketicileri için incelemektir. Bu kapsamda 369 Amerikalı tüketiciden MTurk (Amazon Mechanical Turk) üzerinden ve 371
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d294dada636bb91544eadcda088cf56f
http://hdl.handle.net/11655/23525
http://hdl.handle.net/11655/23525