Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Kauter, Kate"'
Autor:
Seneviratne, Dinuki M., Raphael, Brooke, Whiteside, Eliza J., Windus, Louisa C.E., Kauter, Kate, Dearnaley, John D.W., Annamalai, Pratheep K., Ward, Raelene, Song, Pingan, Burey, Paulomi (Polly)
Publikováno v:
In Heliyon 30 September 2024 10(18)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nutrition October 2012 28(10):1055-1062
Autor:
Lexis, Louise, Julien, Brianna L., Bliss, Edward, Derrington, Kate, Dooley, Leanne, Kauter, Kate, McGregor, Rowena, Myer, Sarah, Salmeron, Raquel, Suraweera, Samanthi, Whiteside, Eliza, Windus, Louisa
'How To Do Science' has been written for students of the life sciences who are actively engaged in the scientific process. This guide introduces you to what it means to be a scientist. You will learn about the scientific method and how to carry out m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5e7e3052fdee08ef56131787043abef1
The University of Southern Queensland (USQ) is committed to advancing the use of open textbooks in higher education. This textbook is a tool to support first year anatomy and physiology courses taught in Australia, aiming to provide students with an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e710c03f0df1ccf888edd6f316274939
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Physiology: Renal Physiology; 12/1/2014, Vol. 307 Issue 11, pF1169-F1178, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duffield, Jaime A, Vuocolo, Tony, Tellam, Ross, McFarlane, Jim R, Kauter, Kate G, Muhlhausler, Beverly S, McMillen, I Caroline
Publikováno v:
Pediatric Research; July 2009, Vol. 66 Issue: 1 p59-65, 7p