Zobrazeno 1 - 10
of 469
pro vyhledávání: '"Kaushik, G"'
Yes
Purpose – The purpose of this paper is to propose that consumer choice be guided by price fairness judgements to increase consumer satisfaction and subsequently enhance market efficiency. Consumers en masse lack the information to judge pr
Purpose – The purpose of this paper is to propose that consumer choice be guided by price fairness judgements to increase consumer satisfaction and subsequently enhance market efficiency. Consumers en masse lack the information to judge pr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18110
Yes
The purpose of this paper is to provide response around three commentaries: Lowe’s view on key mechanisms through which greater transparency could influence consumer product evaluations (Lowe, 2015); Kuah and Weerakkody’s critical assess
The purpose of this paper is to provide response around three commentaries: Lowe’s view on key mechanisms through which greater transparency could influence consumer product evaluations (Lowe, 2015); Kuah and Weerakkody’s critical assess
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18083
Publikováno v:
Journal of Inflammation Research, Vol Volume 17, Pp 3283-3291 (2024)
Gaurav Kaushik,1,2 Richa Vashishtha,2 Chaitenya Verma,3 Shipra Sharma,4 Vinay Kumar5 1School of Allied Health Sciences, Sharda University, Greater Noida, Uttar Pradesh, 201310, India; 2Department of Medicine, All India Institute of Medical Sciences,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b8098b1cc2d401b97ca8d44668dcc4d
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2024, Vol. 2837 Issue 1, p1-6, 6p
Publikováno v:
In Materials Today: Proceedings 2022 57 Part 1:140-144
Autor:
Kaladhar, M., Sahu, Ganesh, Kumar, S. Manoj, Nag, Bhupendar Kumar, Aditya, V. Sairam, Kaushik, G. Sai
Publikováno v:
Journal of Vibration Engineering & Technologies; Oct2023, Vol. 11 Issue 7, p3135-3145, 11p
Publikováno v:
Materials Today: Proceedings. 57:140-144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.