Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Kaushik, Arun Kumar"'
Autor:
Kaushik, Arun Kumar <1987>
This thesis is primarily based on three core chapters, focused on the fundamental issues of trade secrets law. The goal of this thesis is to come up with policy recommendations to improve legal structure governing trade secrets. The focal points of t
Externí odkaz:
http://amsdottorato.unibo.it/6831/
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change January 2025 210
Publikováno v:
Management Decision, 2023, Vol. 61, Issue 7, pp. 2073-2098.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-02-2022-0136
Publikováno v:
Built Environment Project and Asset Management, 2022, Vol. 12, Issue 6, pp. 956-972.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BEPAM-10-2021-0129
Autor:
Kumar, Vikas, Kaushik, Arun Kumar
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2022, Vol. 12, Issue 4, pp. 513-533.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-07-2021-0170
A meta‐analysis exploring the relationship between perceived brand ethicality and consumer response.
Autor:
Geetha, M.1 (AUTHOR), Kaushik, Arun Kumar2 (AUTHOR) arun.kaushik@iimamritsar.ac.in, Abithakumari, Jensolin3 (AUTHOR), Gotmare, Preeti R.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business Ethics, the Environment & Responsibility. Oct2024, Vol. 33 Issue 4, p763-779. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mal, Hoshiar1 (AUTHOR) hoshiar@alumni.iitm.ac.in, Kaushik, Arun Kumar2 (AUTHOR), Varma, Manishkumar3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing. Jul2024, Vol. 32 Issue 5, p622-643. 22p.
Autor:
Kaushik, Arun Kumar, Mohan, Geetha
Publikováno v:
The CASE Journal, 2020, Vol. 16, Issue 4, pp. 497-512.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TCJ-03-2019-0026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.