Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Kauffman, Emily"'
Publikováno v:
The Journal of Cell Biology, 2003 Dec 01. 163(5), 973-985.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1621910
Activity-dependent PI(3,5)P₂ synthesis controls AMPA receptor trafficking during synaptic depression
Autor:
McCartney, Amber J., Zolov, Sergey N., Kauffman, Emily J., Zhang, Yanling, Strunk, Bethany S., Weisman, Lois S., Sutton, Michael A.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Nov 01. 111(45), 15872-15872.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43279178
Autor:
O'Rourke, Brian P., Hogan, Tory H., Teater, Julie, Fried, Martin, Williams, Margaret, Miller, Alison, Clark, Aaron D., Huynh, Phuong, Kauffman, Emily, Hefner, Jennifer L.
Publikováno v:
In Drug and Alcohol Dependence Reports December 2022 5
Autor:
Barrie, Michael G, Mayer, Chad L, Kaide, Colin, Kauffman, Emily, Mitzman, Jennifer, Malone, Matthew, Bachmann, Daniel, Panchal, Ashish, Werman, Howard, Ostro, Benjamin, King, Andrew
Publikováno v:
Barrie, Michael G; Mayer, Chad L; Kaide, Colin; Kauffman, Emily; Mitzman, Jennifer; Malone, Matthew; et al.(2019). Novel Emergency Medicine Curriculum Utilizing Self-Directed Learning and the Flipped Classroom Method: Hematologic/Oncologic Emergencies Small Group Module. Journal of Education and Teaching in Emergency Medicine, 4(1). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9vn0j72r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 14 September 2001 276(37):35133-35140
Autor:
Tang, Fusheng, Kauffman, Emily J., Novak, Jennifer L., Nau, Johnathan J., Catlett, Natalie L., Weisman, Lois S.
Publikováno v:
Nature. 3/6/2003, Vol. 422 Issue 6927, p87. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.