Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Katz, Irvin R."'
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2000 Apr 01. 37(1), 39-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1435061
Autor:
Bennett, Randy Elliot, Morley, Mary, Quardt, Dennis, Rock, Donald A., Singley, Mark K., Katz, Irvin R., Nhouyvanisvong, Adisack
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 1999 Oct 01. 36(3), 233-252.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1435156
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 1998 Oct 01. 23(3), 254-278.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165248
Autor:
Katz, Irvin R. ikatz@ets.org
Publikováno v:
Information Technology & Libraries. Sep2007, Vol. 26 Issue 3, p3-12. 10p. 2 Charts.
Autor:
Katz, Irvin R.1 ikatz@ets.org, Haras, Catherine2 charas@calstatela.edu, Blaszczynski, Carol2 cblaszc@calstatela.edu
Publikováno v:
Business Communication Quarterly. Jun2010, Vol. 73 Issue 2, p135-149. 15p. 4 Charts.
Autor:
Katz, Irvin R.
Publikováno v:
Educational Technology, 2005 Nov 01. 45(6), 44-47.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44429252
Editorial Acknowledgments and Introduction to the Special Issue for the NAEP Data Mining Competition
Autor:
Baker, Ryan S., Heffernan, Neil T., Patikorn, Thanaporn Patikorn, Forsyth, Carol M., Katz, Irvin R.
The NAEP Data Mining Competition was sponsored by the Big Data for Education Spoke of the Northeast NSF Big Data Innovation Hub and Educational Testing Service. The National Assessment of Educational Progress (NAEP), often referred to as The Nation's
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::20ba45ced9675e3138cfb1bd0a4272d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Assessment; Jul-Sep2020, Vol. 25 Issue 3, p236-250, 15p