Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Kato, Pamela M"'
Autor:
Grimley, Catherine E.1 (AUTHOR) cegrimley1@gmail.com, Kato, Pamela M.2 (AUTHOR), Grunfeld, Elizabeth A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Health Psychology. Feb2020, Vol. 25 Issue 1, p107-128. 22p. 1 Diagram, 3 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health 2007 41(3):263-270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kato, Pamela M a, *, Mann, Traci a
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review 1999 19(3):275-296
Autor:
Bul, Kim Cm, Kato, Pamela M, Van Der Oord, Saskia, Danckaerts, Marina, Vreeke, Leonie J, Willems, Annik, Van Oers, Helga Jj, Van Den Heuvel, Ria, Birnie, Derk, Van Amelsvoort, Thérèse Amj, Franken, Ingmar Ha, Maras, Athanasios, Development and Treatment of Psychosocial Problems, Leerstoel Baar
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research, 18(2):e26. JMIR Publications Inc.
Journal of Medical Internet Research, 18(2):e26. Journal of medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research, 18(2). Journal of medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research, 18(2):e26. JMIR Publications Inc.
Journal of Medical Internet Research, 18(2):e26. Journal of medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research, 18(2). Journal of medical Internet Research
BACKGROUND: The need for accessible and motivating treatment approaches within mental health has led to the development of an Internet-based serious game intervention (called "Plan-It Commander") as an adjunct to treatment as usual for children with
Autor:
Baranowski, Tom, Blumberg, Fran, Buday, Richard, DeSmet, Ann, Fiellin, Lynn E, Green, C Shawn, Kato, Pamela M, Lu, Amy Shirong, Maloney, Ann E, Mellecker, Robin, Morrill, Brooke A, Peng, Wei, Shegog, Ross, Simons, Monique, Staiano, Amanda E, Thompson, Debbe, Young, Kimberly
Videogames for health (G4H) offer exciting, innovative, potentially highly effective methods for increasing knowledge, delivering persuasive messages, changing behaviors, and influencing health outcomes. Although early outcome results are promising,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::e9379254b724c9ab7be0ed4ede02df05
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/320836
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/320836
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.