Zobrazeno 1 - 10
of 189
pro vyhledávání: '"Kati V"'
Autor:
Kati, V., Kassara, C., Panagos, P., Tampouratzi, L., Gotsis, D., Tzortzakaki, O., Petridou, M., Psaralexi, M., Sidiropoulos, L., Vasilakis, D., Zakkak, S., Galani, A., Mpoukas, N.
Publikováno v:
In Journal of Environmental Management 15 December 2023 348
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Community Ecology, 2014 Jan 01. 15(2), 169-179.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43966628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Psyridou, Fabi Prezja, Minna Torppa, Marja-Kristiina Lerkkanen, Anna-Maija Poikkeus, Kati Vasalampi
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Education plays a pivotal role in alleviating poverty, driving economic growth, and empowering individuals, thereby significantly influencing societal and personal development. However, the persistent issue of school dropout poses a signific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de8eb714d84047c4961bbd97299cf835
Autor:
Kati, V1 (AUTHOR) v.kati@bpi.gr, Scarabel, L2 (AUTHOR), Thiery‐Lanfranchi, D3 (AUTHOR), Kioleoglou, V1 (AUTHOR), Liberopoulou, S1 (AUTHOR), Délye, C3 (AUTHOR), Darmency, Henri4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Weed Research. Oct2019, Vol. 59 Issue 5, p367-376. 10p.
Global environmental goals mandate the expansion of the protected area network to halt biodiversity loss. The European Union’s Natura 2000 network covers 27.3% of the terrestrial area of Greece, one of the highest percentages in Europe. However, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::4d188044b68792b39e763ba422c8faf9
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3057479
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3057479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.