Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Kathryn Paige"'
Autor:
David Lloyd, Kathryn Paige
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The wholistic nature of gardening is an approach to learning that provides opportunities to place science education in a context that also values other ways of knowing and draws on the cognitive, the affective and the spiritual—knowing, feeling, co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2f78d5b9b3340e08f57e812317cf88e
Autor:
Kathryn Paige, Graham Hardy
Publikováno v:
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social, Vol 3, Iss 1 (2015)
Durante la última década, los maestros en formación primaria/secundaria de la Universidad de Australia del Sur han venido empleando temas socio-científicos (ISQ) como base para la enseñanza del currículo de Ciencias y Matemáticas de manera sig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a25772e25a5546d59e674265a89e4c53
This volume will provide eco-socially-oriented science and environmental educators with a diverse set of examples of how science and environmental learning for students and their co-learner teachers can be enacted in ways which contribute to their un
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nivard, Michel G., Belsky, Daniel W, Harden, Kathryn Paige, Baier, Tina, Andreassen, Ole A., Ystrøm, Eivind, van Bergen, Elsje, Lyngstad, Torkild Hovde
Publikováno v:
Nivard, Michel G. Belsky, Daniel W Harden, Kathryn Paige Baier, Tina Andreassen, Ole A. Ystrøm, Eivind van Bergen, Elsje Lyngstad, Torkild Hovde . More than nature and nurture, indirect genetic effects on children’s academic achievement are consequences of dynastic social processes. Nature Human Behaviour. 2024
Nature Human Behaviour
Nature Human Behaviour
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/108729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathryn Paige Harden
Publikováno v:
Nature Reviews Genetics. 24:197-204
Autor:
Kathryn Paige Harden
Publikováno v:
Evolution. 76:2469-2474
Publikováno v:
Research in Science Education. 52:33-35