Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Katelyn Jutzi"'
Autor:
Elizabeth Linkewich, Jorge Rios, Kay-Ann Allen, Lisa Avery, Deirdre R Dawson, Michelle Donald, Mary Egan, Anne Hunt, Katelyn Jutzi, Sara McEwen
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 9, p e0266651 (2022)
IntroductionStroke rehabilitation teams' skills and knowledge in treating persons with cognitive impairment (CI) contribute to their reduced access to inpatient rehabilitation. This study examined stroke inpatient rehabilitation referral acceptance r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0ba9644e3254dad84291c666abbf4f0
Autor:
Sara E McEwen, Michelle Donald, Katelyn Jutzi, Kay-Ann Allen, Lisa Avery, Deirdre R Dawson, Mary Egan, Katherine Dittmann, Anne Hunt, Jennifer Hutter, Sylvia Quant, Jorge Rios, Elizabeth Linkewich
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 14, Iss 3, p e0212988 (2019)
BackgroundThe Cognitive Orientation to daily Occupational Performance (CO-OP) approach is a complex rehabilitation intervention in which clients are taught to use problem-solving cognitive strategies to acquire personally-meaningful functional skills
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d6a43a7c2c0464ca89c41370ea78865
Autor:
Jorge Rios, Elizabeth Linkewich, Kay-Ann Allen, Mary Egan, Deirdre R. Dawson, Matthew Godleski, Anne Hunt, Katelyn Jutzi, Sylvia Quant, Sara E. McEwen
Publikováno v:
JBI Evidence Implementation. 20:33-43
To estimate the impact of a multifaceted knowledge translation intervention on patient rehabilitation outcomes in an inpatient stroke setting.Interprofessional stroke rehabilitation teams were trained in Cognitive Orientation to daily Occupational Pe
Autor:
Elizabeth Linkewich, Jorge Rios, Kay-Ann Allen, Lisa Avery, Deirdre R. Dawson, Michelle Donald, Mary Egan, Anne Hunt, Katelyn Jutzi, Sara McEwen
Publikováno v:
PloS one. 17(9)
Introduction Stroke rehabilitation teams’ skills and knowledge in treating persons with cognitive impairment (CI) contribute to their reduced access to inpatient rehabilitation. This study examined stroke inpatient rehabilitation referral acceptanc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.