Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Kateete, D."'
Autor:
Mubuuke, A.G., Munabi, I.G., Mbalinda, S.N., Kateete, D., Opoka, R.B., Chalo, R.N., Kiguli, S.
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Vol. 13 No. 4 (2021); 253-259
Background. Mentorship is useful in enhancing student learning experiences. The provision of feedback by faculty mentors is a central activity within a fruitful mentorship relationship. Therefore, effective feedback delivery by mentors is key to the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mubuuke, A. G., Munabi, I. G., Mbalinda, S. N., Kateete, D., Opoka, R. B., Chalo, R. N., Kiguli, S.
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Dec2021, Vol. 13 Issue 4, p252-258, 7p
Autor:
Kateete, D. P.1,2 davidkateete@gmail.com, Alezuyo, C.2,3, Nanteza, A.2, Asiimwe, C.2,4, Lubega, G. W.2
Publikováno v:
Iranian Journal of Parasitology. 2012, Vol. 7 Issue 3, p54-63. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.