Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Kateřina Juklová"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/286d415ac4544337aa05492884a03a26
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
IntroductionThe present investigation examined the stability of the twofold multidimensional structure of academic self-concepts (ASCs) in three domains, namely Chinese, math, and general school using four-wave data collected over 2 years among 552 C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d168c7a8eb6549c7a097bea52d1c5fe4
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Combining theory-driven and data-driven approaches, this study used both self-reported and observational measures to examine: (1) the joint contributions of students’ self-reported undergraduates’ motivation and emotion in their self-regulated le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c425a0090e04304b3c9dca6e87caa83
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 1, Pp 32-60 (2020)
Cílem příspěvku je seznámit s průběhem a výsledky validace a adaptace dotazníku CEQ (Course Experience Questionnaire) a diskutovat jeho využitelnost v aktuálních podmínkách českých vysokých škol. Originální verze dotazníku vznikl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60f82e56817643e58aa3c39a9ec28a6f
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 29, Iss 3, Pp 290–335-290–335 (2019)
Přehledová studie si klade za cíl představit jeden z celosvětově nejvyužívanějších dotazníků k hodnocení výuky studenty, Course Experience Questionnaire (CEQ). V úvodním oddíle studie seznamuje s teoretickým zázemím vzniku a úpr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acb60006bc234247addadc21eb942ab8
Autor:
Kateřina Juklová, Jindra Vondroušová
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 69, Iss 1 (2019)
Abstrakt: Příspěvek se zabývá otázkou aktuální role psychologie v přípravě budoucích učitelů, která je nahlížena prostřednictvím diskurzu studijních textů doporučovaných v rámci studia dvou psychologických předmětů − psy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23397fd24e3f42d8932d61b670d0eab2
Autor:
Daniela Králová, Kateřina Juklová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 14, Iss 2 (2017)
Doplňující pedagogické studium (DPS) jako forma distančního vzdělávání nabývá v souladu s celosvětovým trendem celoživotně (sebe) vzdělávat pedagogické pracovníky na významu. Na účastníky DPS, tj. současné či potenciální
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/004a151d94da4e67870b4e88ce5b9703
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 16 January 2015 171:511-518
Publikováno v:
European Proceedings of International Conference on Education and Educational Psychology.
Publikováno v:
Pedagogická orientace. 30:32-60
Cílem příspěvku je seznámit s průběhem a výsledky validace a adaptace dotazníku CEQ (Course Experience Questionnaire) a diskutovat jeho využitelnost v aktuálních podmínkách českých vysokých škol. Originální verze dotazníku vznikl