Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Kashiri, Paulette"'
Autor:
Sabo, Roy, Robins, Jo, Lutz, Stacy, Kashiri, Paulette, Day, Teresa, Webel, Benjamin, Krist, Alex
Publikováno v:
JMIR Diabetes, Vol 6, Iss 1, p e26621 (2021)
BackgroundPatients with type 2 diabetes require recommendations for self-management education and support. ObjectiveIn this study, we aim to design the Diabetes Engagement and Activation Platform (DEAP)—an automated patient education tool integrat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/026833b200864546af6fd1e1c32ce3dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hinesley, Jennifer L. Gilbert, Brooks, Edward Marshall, O'Loughlin, Kristen, Webel, Benjamin, Britz, Jacqueline, Kashiri, Paulette Lail, Scheer, Jonathan, Richards, Alicia, Lavallee, Martin, Sabo, Roy T., Huebschmann, Amy G., Krist, Alex H.
Publikováno v:
Journal of Primary Care & Community Health; 11/8/2022, Vol. 13, p1-7, 7p
Autor:
O'Loughlin, Kristen, Shadowen, Hannah M., Haley, Amber D., Gilbert, Jennifer, Lail Kashiri, Paulette, Webel, Ben, Huebschmann, Amy G., Krist, Alex H.
Publikováno v:
Journal of Primary Care & Community Health; 8/3/2022, Vol. 13, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.