Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Kashihara, Shiho"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kashihara, Shiho
Publikováno v:
広島大学大学院人間社会科学研究科紀要. 教育学研究. 1:675-683
Reality monitoring (RM) is the process of making attributional judgments about the source of a memory, in particular, to determine whether a memory is derived from internally generated or externally perceived information. This study examined the rela
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 19:91-96
Mind wandering (MW) is the shift in the contents of thought away from an ongoing task to self-generated thoughts which is unrelated to the task. MW is thought to have the role of integrating one’s experiences into a meaningful context through autob
Autor:
Kobayashi, Ryota *, Honda, Tatsuru, Hashimoto, Junya, Kashihara, Shiho, Iwasa, Yasuhiro, Yamamoto, Kazuki, Zhu, Jianhong, Kawahara, Tsuyoshi, Anno, Mayo, Nakagawa, Risa, Haraguchi, Yusuke, Nakao, Takashi
Publikováno v:
In Biological Psychology September 2020 155
Publikováno v:
学校教育実践学研究. 24:3-10
In this study, we created the sample of case report for individual learning support, and examined its effect. We explained the format of the case report and how to form it. Also, we made comments on the content of the case report. As a result of the
Publikováno v:
学校教育実践学研究. 24:11-18
In this research, we develop the revised questionnaire measuring three cognitive aspects of elementary school children that helps to understand learners’ cognitive states and evaluate the effect of learning support program at Niko-Niko Room. It was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.