Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Kasapoglu, Koray"'
Autor:
Kizilgol, Tugce Zehra1 (AUTHOR), Kasapoglu, Koray2,3 (AUTHOR) kasapoglu@aku.edu.tr
Publikováno v:
European Journal of Futures Research. 2/29/2024, Vol. 12 Issue 1, p1-16. 16p.
Autor:
Akin-Sabuncu, Sibel, Kasapoglu, Koray
Publikováno v:
Pedagogy, Culture & Society; Oct2024, Vol. 32 Issue 5, p1513-1533, 21p
Autor:
Kasapoglu, Koray
This study aimed at determining whether classroom teachers&lsquo
attitudes toward change correlate with their perceptions of constructivist curriculum change and implementation of constructivist teaching and learning activities in class at prima
attitudes toward change correlate with their perceptions of constructivist curriculum change and implementation of constructivist teaching and learning activities in class at prima
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12612186/index.pdf
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 19(5):696-717
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A measure of emergency remote teaching: development and validation of a teacher self-efficacy scale.
Publikováno v:
Asian Journal of Distance Education; 2023, Vol. 18 Issue 2, p109-128, 20p
Autor:
Elmas, Ridvan, Rusek, Martin, Lindell, Anssi, Nieminen, Pasi, Kasapoglu, Koray, Bílek, Martin
Understanding the intellectual demands of an intended curriculum is crucial as it defines the frames for actual teaching and learning processes and practice during the lessons. In this study, upper-secondary school chemistry curricula contents in Cze
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::f31dc974a3aa435f6cc447d5d77e0cf2
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004212843
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004212843
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kasapoglu, Koray
Publikováno v:
Journal of Turkish Science Education (TUSED); 2021, Vol. 18 Issue 4, p732-747, 16p