Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Kasai, Masataka"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kasai, Masataka
This study aims at answering several questions concerning the practice of global education in a Japanese high school, which I refer to as Fuji School. The research reveals how teachers at this high school teach global perspectives and what contextual
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1173109492
Autor:
Yamamoto, Sachio, Ueda, Maki, Kasai, Masataka, Ueda, Yusuke, Kinoshita, Mitsuhiro, Suzuki, Shigeo
Publikováno v:
In Journal of Pharmaceutical and Biomedical Analysis 5 February 2020 179
Autor:
Kasai, Masataka
Why is global education necessary? What is global education? Numerous scholars have attempted to answer these questions since the 1970s. And, there has been a continuous debate on both the rationale and conceptualization of global education. Global e
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1392796416
Publikováno v:
In Journal of Wind Engineering & Industrial Aerodynamics December 2018 183:187-197
Autor:
Taya, Yuki, Ota, Yasunori, Wilkinson, Adam C., Kanazawa, Ayano, Watarai, Hiroshi, Kasai, Masataka, Nakauchi, Hiromitsu, Yamazaki, Satoshi
Publikováno v:
Science, 2016 Dec 01. 354(6316), 1152-1155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44711120
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2011 Dec 01. 95(4), 558-574.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41413380
Autor:
Kasai, Masataka1,2 m-kasai@juntendo.ac.jp, Ishida, Reiko3, Nakahara, Kazuhiko4, Okumura, Ko1, Aoki, Katsunori5
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences. Jun2018, Vol. 1421 Issue 1, p37-45. 9p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Heat Island Institute International. 12(No. 2):61-67