Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Karuza, Elisabeth A."'
Human learners are adept at grasping the complex relationships underlying incoming sequential input. In the present work, we formalize complex relationships as graph structures derived from temporal associations in motor sequences. Next, we explore t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1709.03000
Understanding the features of and mechanisms behind language learning can provide insights into the general process of knowledge acquisition. Recent methods from network science applied to language learning have advanced the field, particularly by no
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1709.00133
Network science has emerged as a powerful tool through which we can study the higher-order architectural properties of the world around us. How human learners exploit this information remains an essential question. Here, we focus on the temporal cons
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1702.00101
Publikováno v:
In Brain and Language September 2021 220
Autor:
Medaglia, John D., Huang, Weiyu, Karuza, Elisabeth A., Thompson-Schill, Sharon L., Ribeiro, Alejandro, Bassett, Danielle S.
Cognitive flexibility describes the human ability to switch between modes of mental function to achieve goals. Mental switching is accompanied by transient changes in brain activity, which must occur atop an anatomical architecture that bridges dispa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1611.08751
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Trends in Cognitive Sciences August 2016 20(8):629-640
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory March 2014 109:193-206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karuza, Elisabeth A., Newport, Elissa L., Aslin, Richard N., Starling, Sarah J., Tivarus, Madalina E., Bavelier, Daphne
Publikováno v:
In Brain and Language October 2013 127(1):46-54