Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"Karteris E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kerslake, R, Belay, B, Panfilov, S, Hall, M, Kyrou, I, Randeva, HS, Hyttinen, J, Karteris, E, Sisu, C
Data Availability Statement: RNAseq and array data can be found via the following NCBI accession codes: PRJNA472611, PRJNA530150, PRJNA564843, PRJNA564843, PRJNA232817, and PRJNA318768. A full list of samples can be viewed in Supplementary Table S1 a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::52493f4922971b6e3bd318783d24d668
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26752
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26752
Availability of data and materials: Datasets and material analysed are available on reasonable request from the corresponding author. Supplementary Information: The online version contains supplementary material available at https://doi. org/10.1186/
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::4fe775477e3f4aa6f79a11a3c4b5c34c
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26799
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26799
Publikováno v:
In ESMO Open February 2023 8(1) Supplement 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Placenta May 2012 33(5):367-372
Background Team-based learning (TBL) combines active and collaborative learning, while incorporating aspects of the flipped classroom approach and problem-based learning. The COVID-19 pandemic presented certain challenges in the delivery of TBL in cl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fec9c54e973e9716a0bd8da0c57b6e54
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/43577/1/s12909_022_03173_5.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/43577/1/s12909_022_03173_5.pdf
Publikováno v:
Non-Coding RNA; Volume 9; Issue 1; Pages: 4
Data Availability Statement: All data generated or analyzed during this study are included in this published article. Supplementary Materials: The following supporting information can be downloaded at: https://www.mdpi.com/article/10.3390/ncrna901000
Autor:
Katopodis, P, Anikin, V, Kishore, U, Carter, T, Hall, M, Asadi, N, Polychronis, A, Karteris, E
Additional supplemental material is published online only. To view, please visit the journal online (https://bmjopenrespres.bmj.com/content/bmjresp/8/1/e000917.full.pdf?with-ds=yes). © Author(s) (or their employer(s)) 2021. Introduction The type of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::59889d08308bbb0fa2ce7574e94348b6
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/23159
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/23159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.