Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Karsten, Carley A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blommel, Joseph H., Roforth, Matthew M., Jerde, Calvin R., Karsten, Carley A., Bridgeman, Amber R., Voss, Jesse S., Boccuto, Luigi, Ivankovi, Diana S., Sarasua, Sara M., Kipp, Benjamin R., Murphy, Stephen J.
Publikováno v:
Journal of Applied Laboratory Medicine; Jul2024, Vol. 9 Issue 4, p704-715, 12p
Autor:
Wei, Don, Lee, DaYeon, Cox, Conor D., Karsten, Carley A., Peñagarikano, Olga, Geschwind, Daniel H., Gall, Christine M., Piomelli, Daniele
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Nov 01. 112(45), 14084-14089.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26466373
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karsten, Carley
Publikováno v:
Karsten, Carley. (2017). Mapping brain networks engaged by spaced learning. UC Irvine: Biomedical Sciences. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0517c8p3
Spaced training is a powerful behavioral method for enhancing long-term memory. Despite decades of observational study of this phenomenon, a precise neurobiological mechanism remains unknown. Memory consolidation literature describes both synaptic an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::3ee06e7729c1c752d6a1aaef765cbf8e
http://www.escholarship.org/uc/item/0517c8p3
http://www.escholarship.org/uc/item/0517c8p3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Cognitive Enhancement; March 2017, Vol. 1 Issue: 1 p65-72, 8p