Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Karmasin, M."'
Autor:
Karmasin, M.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2002 Sep 01. 39(4), 337-346.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25074849
Publikováno v:
The Sustainability Communication Reader ISBN: 9783658318826
The Sustainability Communication Reader: A Reflective Compendium, 507-523
STARTPAGE=507;ENDPAGE=523;TITLE=The Sustainability Communication Reader
The Sustainability Communication Reader: A Reflective Compendium, 507-523
STARTPAGE=507;ENDPAGE=523;TITLE=The Sustainability Communication Reader
Lawsuits against national states present a relatively new approach of environmental activism and, specifically, their resonance in public discourses has not yet been studied. Combining theories on social movement frames and legitimacy maintenance, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c03152017a42c6163756c52c58ded01f
https://doi.org/10.1007/978-3-658-31883-3_27
https://doi.org/10.1007/978-3-658-31883-3_27
Autor:
Horst, Sven-Ove, Murschetz, P, Brennan, D, Friedrichsen, M, Murschetz, P., Teichmann, R., Karmasin, M.
Publikováno v:
Handbook of State Aid for Film ISBN: 9783319717142
Handbook of State Aid for Film, 615-633
STARTPAGE=615;ENDPAGE=633;TITLE=Handbook of State Aid for Film
Handbook of State Aid for Film, 615-633
STARTPAGE=615;ENDPAGE=633;TITLE=Handbook of State Aid for Film
This chapter provides an economic analysis of the television broadcasting industry at the convergence of broadcast and broadband connectivity towards “connected TV”. Connected TV is the new buzzword in home entertainment and includes a wide range
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b04f0181287db32b509e3e172a735701
https://doi.org/10.1007/978-3-319-71716-6_33
https://doi.org/10.1007/978-3-319-71716-6_33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruigrok, N., van Atteveldt, W.H., Takens, J., Seethaler, J., Karmasin, M., Melischek, G., Woehlert, R.
Publikováno v:
Selling War: The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts, 259-289
STARTPAGE=259;ENDPAGE=289;TITLE=Selling War: The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts
STARTPAGE=259;ENDPAGE=289;TITLE=Selling War: The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ae4601e653012e6c8f56c1dd880cd921
https://research.vu.nl/en/publications/8d63ca8b-61cf-4907-a8a4-108b63080924
https://research.vu.nl/en/publications/8d63ca8b-61cf-4907-a8a4-108b63080924
Publikováno v:
Media and Convergence Management ISBN: 9783642361623
Media and convergence management, 117-133
STARTPAGE=117;ENDPAGE=133;TITLE=Media and convergence management
Media and convergence management, 117-133
STARTPAGE=117;ENDPAGE=133;TITLE=Media and convergence management
Cross-media advertising, in which more than one medium platform is used to communicate related brand content, has become widespread. Several reasons for cross-media strategies can be distinguished: target group extension, complementary effects, repet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fbd8d40872b6aaf638b29c6eda66117f
https://doi.org/10.1007/978-3-642-36163-0_9
https://doi.org/10.1007/978-3-642-36163-0_9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.