Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Karimova G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1998 Oct . 95(21), 12532-12537.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/46093
Autor:
Karimova, G.
In the article, the author tried to show how teaching of this discipline differs from the teaching of other language disciplines, as well as the reasons and necessity of the described approach to teaching Professionally-oriented English language from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c2947a12e3598bf4da999786bed60a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The article considers the essence of scientific theory as a process and the result of creative search. Scientific theory is considered as the highest form of organization of knowledge acquisition. Scientific theory in action is an effective, effectiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1dcf2786d7a3a234209fa9e82baed4cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paizullahanov, M. S., Parpiev, O. R., Salomov, U. R., Shermatov, Zh. Z., Karimova, G. Sh., Sabirov, S. S.
Publikováno v:
Thermal Engineering; May2023, Vol. 70 Issue 5, p384-387, 4p
Publikováno v:
Lobachevskii Journal of Mathematics; May2023, Vol. 44 Issue 5, p1621-1628, 8p
Autor:
Alimova, Sh. X.1 shahnoza_1172@mail.ru, Karimova, G. A.1
Publikováno v:
European Science Review. May/Jun2019, Issue 5/6, p80-83. 4p.