Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Karim, Nor Shahriza Abdul"'
Publikováno v:
In International Journal of Information Management 2008 28(2):114-127
Autor:
Mohamed, Norshidah1 norshidah@iium.edu.my, Karim, Nor Shahriza Abdul1 shariza@iium.edu.my, Hussein, Ramlah1 ramlah@iium.edu.my
Publikováno v:
Journal of Business Systems, Governance & Ethics. 2010, Vol. 5 Issue 1, p13-23. 11p. 2 Diagrams, 5 Charts.
Publikováno v:
International Journal of Knowledge Management Studies; 2020, Vol. 11 Issue: 1 p20-40, 21p
Publikováno v:
Education for Information. 1998, Vol. 16 Issue 1, p9. 20p. 8 Charts.
Autor:
MOHAMED, Norshidah, MAHMUD, Murni, AHLAN, Abdul Rahman, HUSSEİN, Ramlah, KARİM, Nor Shahriza Abdul, Aditiawarman, Umar
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 2 1-10
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
The study proposes a research model on customer relationship management (CRM) alignment and investigates the impact of alignment on performance. A total of 300 survey questionnaires were distributed to business owners of small and medium enterprises
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::5ae10414b736613ae1586ed510e13f71
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijebeg/issue/26195/275823
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijebeg/issue/26195/275823
Publikováno v:
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies, Vol 5, Iss 1 (2013)
Volume: 5, Issue: 1 108-119
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
Volume: 5, Issue: 1 108-119
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
With globalization, the Internet and increasing demands from citizens, governments around the world are pressured to serve citizens and businesses electronically thus to adopt policies that reduce bureaucracy and be agile to changes in structure. Thi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2012 International Conference on Advanced Computer Science Applications & Technologies (ACSAT); 2012, p228-233, 6p
Publikováno v:
Business Process Management Journal. 2012, Vol. 18 Issue 5, p777-791. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.