Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Karhapaa, P."'
Autor:
Karhapää, P. (Pertti)
Context: As a result of the separation of concerns of a software development project into different phases, the requirements engineering (RE) and software testing (ST) activities have drifted far apart. RE and ST are two activities of a software deve
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201611103000
Autor:
Pertti Karhapaa, Woubshet Behutiye, Pertti Seppanen, Pilar Rodriguez, Markku Oivo, Xavier Franch, Silverio Martinez-Fernandez, Lidia Lopez, Michal Choras, Alessandra Bagnato, Sanja Aaramaa, Jari Partanen
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 86487-86512 (2024)
Agile software development (ASD) aims to deliver high-quality software. However, software quality often receives less attention in ASD due to focus on functionality. Elicit requirements for, design, validate, implement, and evaluate an evidence-based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb0db56ba2ba4fa5a9ec576d79840fa3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.