Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Karen Elfner"'
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2018 May 01. 43(3), 393-406.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26660334
Publikováno v:
Rural Special Education Quarterly. 41:129-139
Rural schools experience unique challenges, including teacher quality and teacher retention, limited resources, and availability of funding. Furthermore, access to professional development and, subsequently, implementation of evidence-based practices
Autor:
Dawn K. Wilson, Kelli A. Komro, S. Andrew Garbacz, Karen Elfner, Ronald J. Prinz, Anthony Biglan, Mark D. Weist, Amie Zarling
Publikováno v:
Clinical Child and Family Psychology Review. 23:153-175
Despite significant progress in research on the treatment and prevention of psychological, behavioral, and health problems, the translation of this knowledge into population-wide benefit remains limited. This paper reviews the state of America's chil
Publikováno v:
Behavioral Disorders. 43:393-406
Schoolwide positive behavior interventions and supports (SWPBIS) is a widely implemented model for systematically supporting the social and behavioral development of students with and without disabilities, including those with and at risk for emotion
This practical guide teaches parents to use positive behavior support (PBS) to address a child's challenging behavior. It helps parents identify the reasons underlying the behavior and intervene through a three-pronged approach: 1) preventing problem
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Positive Behavior Interventions; Fall2007, Vol. 9 Issue 4, p203-213, 11p, 6 Charts, 2 Graphs