Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Karem, Rachel Wright"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karem, Rachel Wright1,2, Washington, Karla N.1 washink2@ucmail.uc.edu
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2021, Vol. 52 Issue 3, p807-826. 20p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karem, Rachel Wright1, Washington, Karla N.1 washink2@ucmail.uc.edu, Crowe, Kathryn2, Jenkins, Alyssa1, Leon, Michelle1, Kokotek, Leslie1, Raisor-Becker, Lesley1, Westby, Carol3
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2019, Vol. 50 Issue 3, p434-451. 18p. 3 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Speech, Language & Hearing; Sep2022, Vol. 25 Issue 3, p325-337, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karem, Rachel Wright, Washington, Karla N., Crowe, Kathryn, Jenkins, Alyssa, Leon, Michelle, Kokotek, Leslie, Raisor-Becker, Lesley, Westby, Carol
Purpose: The purpose of this scoping review was to identify current measures used to evaluate the language abilities of multilingual preschoolers within the framework of the International Classification of Functioning, Disability and Health–Childre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2c554722101710a9d0d7c8cecdebd2bc
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools; Apr2019, Vol. 50 Issue 2, p179-195, 17p, 5 Charts, 1 Graph