Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Karel Ševčík"'
Autor:
Karel Ševčík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 31, Iss 1, Pp 97–122-97–122 (2021)
Přestože se koncept rozvíjení finanční gramotnosti u žáků stal nedílnou součástí edukační a finanční politiky mnoha států, konkrétní podmínky (kulturní, sociální a ekonomické) realizace tohoto konceptu ve školním kurikulu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4e5a61bd1ba4b359c0a6b8e5d387e34
Autor:
Karel Ševčík, Tomáš Janko
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 11, Iss 2, Pp 11-29 (2018)
The purpose of financial literacy, to help students manage everyday financial situations, is generally appreciated. The conditions for implementation of the financial literacy into school curricula may however differ significantly in various states.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fd92bb7ea6b415b87bb4c7e33f5ffa2
Autor:
Karel Ševčík
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 8, Iss 1 (2017)
Fenoménu finanční gramotnosti je v současnosti v celosvětovém měřítku věnováno stále více pozornosti. Důvodem je nejen nedávná finanční krize, ale především narůstající finanční problémy, jež mají vliv na život jednotliv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41fee8e23656404aa0e6fb09a94fd24f
Autor:
Karel Ševčík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 25, Iss 4 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cecd58e15c1c4f20a248ff33c9b7f263
Autor:
Karel Ševčík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 25, Iss 3 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8ef59b9808340c8b932a14165f51b64
Autor:
Karel Ševčík
Publikováno v:
Lifelong Learning. 11:243-272
Due to the turbulent economic development in recent years and the rising number of financial issues individuals need to deal with, financial literacy is becoming a widely recognized concept, which, among others, spreads into the field of primary and
Publikováno v:
Lifelong Learning. 8:48-75
The aim of the study was to clarify the impact of teachers’ own experience connected to the implementation of the curricular reform on their attitude towards the reform. Based on the previous research in the same field, the authors decided to focus
Autor:
Tomáš Doležal, Tereza Češková, Karel Ševčík, Karolína Pešková, Pavla Sýkorová, Michal Lupač, Josef Moravec, Tomáš Janko
Publikováno v:
Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění
V odborne knize jsou rozpracovany teoreticke ramce, metodologicke přistupy a výzkumne nastroje umožňujici realizovat výzkum různých forem existence kurikula (předevsim projektovaneho kurikula). V jednotlivých kapitolach jsou řesena výzkumn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1dabfad407a7c75a4252880eb077a0b4
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-7838-2014
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-7838-2014