Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Karal, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 11, Iss 3, Pp 50-62 (2010)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The aim of this study was to define the role of the assistant in a classroom environment where students are taught using video conference-based synchronous distance education. Qualitative research approach was adopted and, among purposeful sampling m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 2 183-192
Turkish Online Journal of Distance Education
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 12, Iss 2, Pp 187-196 (2011)
Scopus-Elsevier
Turkish Online Journal of Distance Education
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 12, Iss 2, Pp 187-196 (2011)
Scopus-Elsevier
Nowadays knowledge and communication technologies are developing rapidly and changing people’s lives. With the help of the developing technologies, people can access knowledge independent of time and place and distance education technologies offer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::10fd07d81009c2ed9b086686bcb23ff9
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16904/176261
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16904/176261
Publikováno v:
Volume: 14, Issue: 2 81-98
Turkish Online Journal of Distance Education
Scopus-Elsevier
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 14, Iss 2, Pp 81-98 (2013)
Turkish Online Journal of Distance Education
Scopus-Elsevier
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 14, Iss 2, Pp 81-98 (2013)
The purpose of this study is to evaluate the artificial intelligence-based distance education system called as ARTIMAT, which has been prepared in order to improve mathematical problem solving skills of the students, in terms of conceptual proficienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d071200cab0b1fb2ef4ac7a11dd116f9
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16896/176047
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16896/176047