Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Karahan, Engin"'
Publikováno v:
Science Insights Education Frontiers; 2024, Vol. 24 Issue 1, p3835-3857, 23p
Autor:
Yılmaz, Remzi1 remziyilmaz065@gmail.com, Karahan, Engin2 enginka@metu.edu.tr
Publikováno v:
Gümüshane University Journal of Social Sciences (GUSBID) / Gümüshane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (GUSBID). 2023, Vol. 14 Issue 1, p276-293. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies. Jan/Feb 2022, Vol. 58 Issue 1, p95-113. 19p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Yıldırım, Latife, Karahan, Engin
Publikováno v:
Digital Education Review; No 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 37-67
L'objectiu d'aquest estudi és investigar com la gamificació mitjançant eines Web 2.0 afecta les habilitats de comprensió auditiva dels estudiants de secundària en un curs d'alemany com a segona llengua. Els subpropòsits són investigar els resu
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 137-150
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Research Review
The aim of this study is to determine the relationship between 3rd and 4th-grade primary school students’ critical thinking dispositions and decision-making skills. The participants in this study consist of 3rd and 4th grade students studying in a
Publikováno v:
FIRE: Forum for International Research in Education. 2021, Vol. 7 Issue 2, p1-21. 21p.
Autor:
Karahan, Engin, Roehrig, Gillian
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2015 Feb 01. 24(1), 103-118.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43867454
Autor:
YILMAZ, Remzi, KARAHAN, Engin
Publikováno v:
Volume: 14, Issue: 1 276-293
Gümüşhane University Journal of Social Sciences Institute
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gümüşhane University Journal of Social Sciences Institute
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
The research aims to reveal the contribution of studies conducted in eTwinning schools to school culture and to determine what digital applications, e-safety applications, pedagogical innovation and creative approaches, continuous professional develo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::e7ea9859002f928dadff3727edda8a86
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gumus/issue/75752/1174121
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gumus/issue/75752/1174121